20100709

Ναι.

Βαριέμαι αφόρητα, οπότε ας γράψω.
Εε, βαριέμαι όσο δε πάει αυτες τις μέρες. Από τότε που άρχισα τα μαθήματα δε κάνω τίποτα. -.-
Ναι μιλάμε. Και μισώ τη Βιολογία.
Έχω πορωθεί με το 8tracks.com που έχω φτιάξει και ένα τρομερό mix (<-- πατήστε) , το οποίο αξίζει όλοι να ακούσουν.
Και έχω πορωθεί και με το tumblr.com .
Το πορωθει κάπου διαβαζα προχτές ότι δε γράφεται έτσι και διαβαζα και την ετυμολογία του και ένιωθα δέος μπορώ να πω.
Η Εύα φταίει για τις καινούριες μου πορώσεις μπορώ να πω.
Και όλη μέρα κατεβάζω μουσική.
Και επειδή δε τη χωράει το ipod μου πιά, πήγα και πήρα ένα καινουριο, το οποίο τώρα φορτίζει.
Και θέλω να το χρησιμοποιήσω, όμως δε πρέπει γιατί πρέπει να το αφήσω να φορτίσει κανονικά.
Μπορώ να πω ότι το άλλο θα μου λείψει, μιας και το χω εδω και 3.5 χρόνια.
Από τα γενέθλια μου το 2007.
Μα βαριέμαι τόσο και νομίζω φαίνεται.
Ας κάνω κάτι ενδιαφέρον απόψε.
Αν και δε το νομίζω.
Τέλος πάντων και δω βαρέθηκα.
Κικ.
Φευγω από το pc.
Αdios!

1 comment: